96204
Book
In basket
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać i właściwie na nią zareagować. Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych. Dzięki wywiadom i anegdotom pochodzącym od liderów wielu globalnych organizacji, Komunikacja w kryzysie świetnie wpisuje się w kulturę długoterminowego zarządzania reputacją.
Availability:
Stary Sącz - Wypożyczalnia Dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 658/659 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Target audience note
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again